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Apply for funds
Centre
Centre-Val de Loire
Co-sponsorship
Community sponsorship
Cosponsoring
EC participation in a cultural event
EC participation in a sporting event
EU sponsorship
European Union sponsorship
Franc
Gold franc of the UPU
Hauts-de-France
Joint sponsorship
MGF
Malagasy franc
Obtain a sponsorship
Obtain sponsors
Obtain sponsorship
Shared sponsorship
Split sponsorship
Sponsor's undertaking
Sponsorship
Sponsorship undertaking
UPU gold franc
Undertaking of sponsorship
Undertaking relating to sponsorship

Vertaling van "sponsorships france " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
EU sponsorship [ Community sponsorship | EC participation in a cultural event | EC participation in a sporting event | European Union sponsorship ]

parrainage de l'UE [ parrainage communautaire | parrainage de l'Union européenne | participation CE à une manifestation culturelle | participation CE à une manifestation sportive ]


co-sponsorship [ shared sponsorship | split sponsorship | joint sponsorship | cosponsoring ]

co-commandite [ cocommandite | commandite partagée ]




apply for funds | obtain a sponsorship | obtain sponsors | obtain sponsorship

conclure des accords de mécénat | conclure des accords de parrainage | obtenir des parrainages | signer des accords de parrainage


undertaking relating to sponsorship [ undertaking of sponsorship | sponsorship undertaking | sponsor's undertaking ]

engagement de parrainage


Appellants' Guide to ADR Conference re: Sponsorship Appeals [ Appellants' Guide to Alternative Dispute Resolution Conference re: Sponsorship Appeals ]

Guide des appelants sur la conférence du MARL : appels en matière de parrainage [ Guide des appelants sur la conférence du Mode alternatif de règlement des litiges : appels en matière de parrainage ]




Centre-Val de Loire [ Centre (France) ]

Centre-Val de Loire [ région du Centre ]


gold franc of the UPU | UPU gold franc

franc-or de l'UPU


franc | Malagasy franc | MGF [Abbr.]

franc | franc Malgache | FMG [Abbr.] | MGF [Abbr.]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Virtual advertising (or sponsorship): Italy, France, Portugal and Norway consider virtual advertising to be TV advertising and as contrary to the principles that govern the insertion of advertising in programmes, and it is therefore banned.

Publicité virtuelle (ou parrainage virtuel): En Italie, en France, au Portugal et en Norvège, la publicité virtuelle est considérée comme une publicité télévisée et contraire aux principes régissant l'insertion de la publicité dans les programmes, et n'est par conséquent pas autorisée.


In fact, assuming constant volumes and market share for the competitors compared with 2007, on the basis of the estimates of advertising revenue and sponsorships of France Télévisions provided by the French authorities, France Télévisions would still hold 3,3 % of the market in 2012, compared with over 50 % and about 20 % for TF1 and M6 respectively.

En effet, en volumes et part de marché pour les concurrents constants par rapport à 2007, sur la base des estimations de recettes de publicité et de parrainage de France Télévisions transmises par les autorités françaises, France Télévisions détiendrait encore 3,3 % du marché en 2012, contre plus de 50 % et 20 % environ pour TF1 et M6 respectivement.


Even after 2011, France Télévisions will be able to offer its services to advertisers to advertise goods under their generic name or for programme sponsorship, in competition with the other broadcasters operating in France.

Même après 2011, France Télévisions pourra offrir ses services aux annonceurs pour des publicités de biens sous leur appellation générique ou pour les parrainages d’émissions, en concurrence avec les autres radiodiffuseurs actifs en France.


The FIA explains how Formula 1 races can be organised in France and the United Kingdom, even though these two countries have banned sponsorship by the tobacco industry.

La FIA explique de quelle manière il est possible d’organiser des courses de formule 1 en France et au Royaume-Uni même si ces deux pays ont prohibé le parrainage par l’industrie du tabac.


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The experience in applying the 1989 television without frontiers directive, as well as the various national rules and regulations on tobacco advertising and sponsorship (as in Ireland, Belgium, France, Finland, Portugal etc.) has shown no evidence of net job losses in the economy.

L'expérience de l'application de la directive de 1989 sur la télévision sans frontières, ainsi que les diverses règles et réglementations nationales (irlandaise, belge, française, finlandaise, portugaise, etc.) sur la publicité pour le tabac et le parrainage n'a pas démontré de manière évidente une perte nette d'emplois dans l'économie.


Virtual advertising (or sponsorship): Italy, France, Portugal and Norway consider virtual advertising to be TV advertising and as contrary to the principles that govern the insertion of advertising in programmes, and it is therefore banned.

Publicité virtuelle (ou parrainage virtuel): En Italie, en France, au Portugal et en Norvège, la publicité virtuelle est considérée comme une publicité télévisée et contraire aux principes régissant l'insertion de la publicité dans les programmes, et n'est par conséquent pas autorisée.


The Commission is of the opinion that the services provided by the organisers of sporting events in Member States other than France, namely the sale of advertising space and televised programmes, and also the provision of sponsorship, are restricted out of proportion to the stated aim of promoting public health.

La Commission considère que les services fournis par les organisateurs d'événements sportifs dans d'autres États membres que la France, consistant en la vente d'espaces publicitaires et de programmes télévisés, ainsi que les prestations de services de parrainage sont restreints de façon disproportionnée par rapport à l'objectif de santé publique recherché.


The European Commission has decided to refer France to the European Court of Justice concerning restrictions preventing the cross-border provision of television broadcasting services, cross-border sports sponsorship and advertising services by producers of alcoholic beverages.

La Commission européenne a décidé de saisir la Cour de justice contre la France en ce qui concerne les restrictions ayant pour effet d'interdire aux producteurs de boissons alcoolisées l'accès aux marchés des services d'émissions télévisées, de parrainages sportifs et de publicité transfrontières.


Sponsorship is banned in Belgium, Finland, France, Italy, and Sweden

Le Sponsoring est banni en Belgique, Finlande, France, Italie et Suède.


The experience in applying the 1989 television advertising directive, and the 1998 general advertising directive, as well as the various national rules and regulations on tobacco advertising and sponsorship (as in Ireland, Belgium, France, Finland, Portugal etc.) has shown no evidence of net job losses in the economy.

L'expérience de l'application de la directive de 1989 sur la publicité télévisée et de la directive de 1998 sur la publicité en général, ainsi que des diverses règles et réglementations nationales (irlandaise, belge, française, finlandaise, portugaise, etc.) sur la publicité pour le tabac et le parrainage par les fabricants de tabac, n'a pas démontré de manière évidente une perte nette d'emplois dans l'économie.




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'sponsorships france' ->

Date index: 2024-01-15
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