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Corporate issue
Corporate securities issue
Independent Commission and Security Issues
Integrity of a securities issue
Integrity of an issue
Investigate security issue
Investigate security issues
Investigating security issue
Issuance of securities
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Palme Commission on Disarmament and Security Issues
Securities
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Security issue at par
Security issue business
Transferable security
Underwriting

Traduction de «security issues to sergey » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
investigating security issue | look into security issues | investigate security issue | investigate security issues

enquêter sur des problèmes de sécurité


issuance of securities | issue of securities | securities issue

émission de titres


issuing business | issuing operations | security issue business | underwriting

émission | souscription ferme


securities [ transferable security | Issue of marketable securities(ECLAS) ]

valeur mobilière [ valeur mobilière négociable ]


integrity of a securities issue | integrity of an issue

intégrité de l'émission


Palme Commission on Disarmament and Security Issues [ Independent Commission and Security Issues ]

Commission Palme sur les problèmes du désarmement et de la sécurité [ Commission indépendante sur les problèmes du désarmement et de la sécurité ]


corporate issue [ corporate securities issue ]

émission privée


issue at par [ security issue at par ]

émission au pair [ émission à la valeur nominale ]


issuer | issuer of securities | issuing party | securities issuer

émetteur | émettrice


issue of securities

émission de valeurs [ émission de titres ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
He is an assistant on security issues to Sergey Aksionov, self-proclaimed prime minister of Crimea.

Il est un assistant, chargé des questions de sécurité, de Sergey Aksionov, premier ministre autoproclamé de la Crimée.


He is the assistant on security issues to Sergey Aksionov, self-proclaimed prime-minister of Crimea.

Il est l'assistant, chargé des questions de sécurité, de Sergey Aksionov, premier ministre autoproclamé de la Crimée.


He is an assistant on security issues to Sergey Aksionov, self-proclaimed prime-minister of Crimea.

Il est l'assistant, chargé des questions de sécurité, de Sergey Aksionov, premier ministre autoproclamé de la Crimée.


(c) securities issued by a private mutual fund; (d) negotiable promissory notes or commercial paper maturing not more than one year from the date of issue, provided that each such note or commercial paper traded to an individual has a denomination or principal amount of not less than $50,000; (e) mortgages or other encumbrances upon real or personal property, other than mortgages or other encumbrances contained in or secured by a bond, debenture or similar obligation or in a trust deed or other instrument to secure bonds or debentures or similar obligations, if such mortgages or other encumbrances are offered for sale by a person or co ...[+++]

(i) qui sont émis ou garantis par le gouvernement du Canada ou d'une province ou par le gouvernement du Royaume-Uni, d'un pays étranger ou d'une division politique d'un pays étranger, (ii) qui sont émis ou garantis par une municipalité du Canada, y compris les débentures émises pour les écoles publiques, séparées ou secondaires ou les écoles de formation professionnelle, ou qui sont garantis par les impôts qui sont prélevés en vertu d'une loi d'une province sur les biens-fonds de cette province et perçus par la municipalité où se trouvent les biens-fonds ou par l'entremise de cette municipalité ou payés sur le produit de ces impôts, (iii) qui sont émis par un conseil ou commission scolaire, (iv) qui sont émis ou garantis par une banque, une ...[+++]


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Debt securities issued or guaranteed by central governments, issued by central banks, international organisations, multilateral development banks or Member States′ regional governments or local authorities which would qualify for credit quality step 2 or 3 under the rules for the risk weighting of exposures under Articles 78 to 83 of Directive 2006/48/EC, and debt securities issued or guaranteed by institutions which would qualify for credit quality step 1 or 2 under the rules for the risk weighting of exposures u ...[+++]

Titres de créance émis ou garantis par des administrations centrales, émis par des banques centrales, des organisations internationales, des banques multilatérales de développement ou des autorités régionales ou locales des États membres, auxquels serait affecté l’échelon 2 ou 3 de qualité du crédit en vertu des dispositions des articles 78 à 83 de la directive 2006/48/CE relatives à la pondération des expositions, titres de créances émis ou garantis par des établissements auxquels serait affecté l’échelon 1 ou 2 de qualité du crédit en vertu des dispositions des articles 78 à 83 de la directive ...[+++]


In fact, one of the models the government could have actually adopted, as I said earlier when I spoke to this matter, was the SIRC model, the Security Intelligence Review Committee model, where there was much fuller disclosure available, where SIRC actually set up an adversarial process, and where SIRC was able to set up essentially a courtroom type procedure to deal with these issues and deal with the security issues prior to the security certificate regime coming ...[+++]

En fait, comme je l'ai dit plus tôt, le gouvernement aurait pu s'inspirer du modèle du Comité de surveillance des activités de renseignement de sécurité, le CSARS, qui offre une bien plus grande transparence, qui prévoit un processus accusatoire et qui consiste essentiellement en une procédure semblable à celle d'un tribunal pour régler les questions de sécurité avant que n'intervienne le régime des certificats de sécurité.


I'm not raising that; what I'm raising is simply that fatigue is a safety issue, fatigue is a security issue, but fatigue is not just another safety and security issue to be managed by a management process.

Ce que je dis, c'est simplement que la fatigue constitue un problème sur le plan de la sécurité, de la sûreté, et qu'on ne peut le régler au moyen d'un processus de gestion.


Debt securities issued or guaranteed by central governments, issued by central banks, international organisations, multilateral development banks or Member States' regional governments or local authorities which would qualify for credit quality step 2 or 3 under the rules for the risk weighting of exposures under Articles 78 to 83 of Directive 2006/48/EC, and debt securities issued or guaranteed by institutions which would qualify for credit quality step 1 or 2 under the rules for the risk weighting of exposures u ...[+++]

Titres de créance émis ou garantis par les administrations centrales, émis par les banques centrales, les organisations internationales, les banques multilatérales de développement ou les autorités régionales ou locales des États membres, auxquels serait affecté l'échelon 2 ou 3 de qualité du crédit en vertu des dispositions des articles 78 à 83 de la directive 2006/48/CE relatives à la pondération des expositions et titres de créances émis ou garantis par des établissements auxquels serait affecté l'échelon 1 ou 2 de qualité du crédit en vertu des dispositions des articles 78 à 83 de la directiv ...[+++]


calls on Member States to agree common standards for security features and secure issuing procedures for ID cards (December 2005), with detailed standards agreed as soon as possible thereafter; will develop further the ability to share visa information via the Visa Information System (VIS) and law-enforcement information via the second generation of the Schengen Information System (SISII), ensuring stronger and more flexible information systems to protect our external borders and internal security; will prioritise the roll-out of bi ...[+++]

Le Conseil: demande aux États membres d'arrêter des normes communes pour les éléments de sécurité et des procédures sûres de délivrance des cartes d'identité (décembre 2005), des normes détaillées étant ensuite arrêtées dès que possible; améliorera la capacité à échanger des informations sur les visas par le biais du Système d'information sur les visas (VIS) et des informations en matière répressive via la deuxième génération du Système d'information Schengen (SIS II) et fera en sorte que les systèmes d'information destinés à protége ...[+++]


Senator Hillary Clinton echoed those concerns about the northern security issue and introduced a bill that would establish a northern border coordinator in the United States homeland security department in order to focus exclusively on the increasing security issue at the Canada-U.S. border.

La sénatrice Hillary Clinton s'est fait l'écho de ces préoccupations au sujet de la sécurité de la frontière nord et elle a présenté un projet de loi visant à créer un poste de coordinateur de la frontière nord au sein du département américain de la Sécurité intérieure, afin de se concentrer exclusivement sur les problèmes croissants de sécurité à la frontière canado-américaine.


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