Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aid students with library operations
Arrange student accommodation
Arranging student accommodation
Assist students with library operations
Assists students with library operations
BTWC Review Conference
Coordinate student accommodation
Financial aid to students
Financial assistance to students
Help students with library operations
Nominate student ambassador
PERT
Performance Evaluation and Review Technique
Program Evaluation Review Technique
Programme Evaluation and Review Technique
Project evaluation and review technique
Recruit student ambassador
Recruiting student ambassador
Recruits student ambassador
Student Aid Review Board
Student Assistance Review Board
Student ID card
Student aid
Student card
Student finance
Student grants and loans
Student identification card
Student identity card
Student support

Vertaling van "review student " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Student Assistance Review Board [ Student Aid Review Board ]

Commission de révision de l'aide aux étudiants


Review of the Government of Canada's Student Financial Assistance Programs: Canada Student Loans Program 1999-2000

Examen des programmes d'aide financière aux étudiants du gouvernement du Canada : Programme canadien de prêt aux étudiants 1999-2000


financial aid to students | financial assistance to students | student aid | student finance | student grants and loans | student support

allocation étudiante | allocation sociale d'études unifiée


nominate student ambassador | recruits student ambassador | recruit student ambassador | recruiting student ambassador

recruter des représentants des étudiants


arrange student accommodation | arranging student accommodation | arrange student accommodation | coordinate student accommodation

organiser l'hébergement d'étudiants


aid students with library operations | help students with library operations | assist students with library operations | assists students with library operations

aider des étudiants à utiliser la bibliothèque


Performance Evaluation and Review Technique | Program Evaluation Review Technique | Programme Evaluation and Review Technique | project evaluation and review technique | PERT [Abbr.]

Technique d'élaboration et de contrôle des programmes | Technique d'évaluation et de contrôle des performances | PERT [Abbr.]


BTWC Review Conference | Review Conference of the Biological and Toxin Weapons Convention | Review Conference of the Biological Weapons Convention | Review Conference of the States Parties to the Convention on the Prohibition of the Development, Production and Stockpiling of Bacteriological (Biological) and Toxin Weapons and on their Destruction

Conférence des États parties chargée de l'examen de la Convention sur l'interdiction de la mise au point, de la fabrication et du stockage des armes bactériologiques (biologiques) ou à toxines et sur leur destruction | conférence d'examen de la BTWC | Conférence d'examen de la convention sur les armes biologiques et à toxine | conférence d'examen des États parties à la BTWC


A Review of the Post-Secondary Student Assistance Program of the Department of Indian Affairs and Northern Development

Examen du Programme d'aide aux étudiants du niveau postsecondaire du Ministère des affaires indiennes et du Nord canadien


student card | student identity card | student ID card | student identification card

carte étudiante | carte d'étudiant | carte d'étudiante
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
- Level of student participation: countries score best if students participate in the governance of national quality assurance bodies, in external reviews of HEIs and/or programmes, in internal quality assurance processes and in preparation of self-assessment reports.

- Niveau de participation des étudiants: les pays les mieux classés sont ceux où les étudiants participent à la gouvernance des organismes nationaux d’assurance de la qualité, aux évaluations externes des programmes ou des établissements d’enseignement supérieur, aux processus d’assurance interne de la qualité et à la préparation des rapports d’autoévaluation.


Reviews carried out in connection with the establishment of the European Research Area and the publication of STAR21 have shown that there are a number of generic problems in Europe affecting scientific disciplines, including the fact that fewer students are coming through.

Les réflexions menées pour la mise en place de l'Espace européen de la recherche et à l'occasion de STAR21 montrent qu'il existe en Europe une série de problèmes génériques propres aux disciplines à caractère scientifique, avec notamment une affluence moindre d'étudiants.


QA needs to support institutions in reviewing and strengthening the quality and impact of their policies for recruiting students and how these impact on widening access.

L’AQ doit aider les établissements à réviser et à renforcer la qualité et l’impact de leurs politiques de recrutement des étudiants et à examiner la manière dont ces politiques influent sur l’élargissement de l’accès à l’enseignement.


- Level of student participation: countries score best if students participate in the governance of national quality assurance bodies, in external reviews of HEIs and/or programmes, in internal quality assurance processes and in preparation of self-assessment reports.

- Niveau de participation des étudiants: les pays les mieux classés sont ceux où les étudiants participent à la gouvernance des organismes nationaux d’assurance de la qualité, aux évaluations externes des programmes ou des établissements d’enseignement supérieur, aux processus d’assurance interne de la qualité et à la préparation des rapports d’autoévaluation.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
As the Gowers Review points out: "this means that distance learners are at a disadvantage compared with those based on campus and thus these constraints disproportionately impact on students with disabilities who may work from remote locations (.) The relevant copyright exception should be extended to allow passages from works to be made available to students by email or virtual learning environments". [36]

Comme le souligne le rapport Gowers, «il en résulte que les étudiants suivant un enseignement à distance sont désavantagés par rapport à ceux qui résident sur les campus, ces contraintes ayant une incidence disproportionnée sur les étudiants présentant des handicaps et qui pourraient travailler à distance. L'exception au droit d'auteur devrait être étendue sur ce point de manière à permettre que des passages d'œuvres soient mis à la disposition des étudiants par courrier électronique ou dans des environnements d'apprentissage virtuels»[36].


Recommendation 98/561/EC called for quality assurance systems to be based on a series of essential features, including evaluation of programmes or institutions through internal assessment, external review, and involving the participation of students, publication of results and international participation.

La recommandation 98/561/CE appelait à fonder ces systèmes de garantie de la qualité sur toute une série d'éléments essentiels, y compris l'évaluation des programmes ou des établissements au moyen d'évaluations internes ou externes, et comprenant la participation des étudiants, la publication des résultats et une participation internationale.


Recommendation 98/561/EC called for quality assurance systems to be based on a series of essential features, including evaluation of programmes or institutions through internal assessment, external review, and involving the participation of students, publication of results and international participation.

La recommandation 98/561/CE appelait à fonder ces systèmes de garantie de la qualité sur toute une série d'éléments essentiels, y compris l'évaluation des programmes ou des établissements au moyen d'évaluations internes ou externes, et comprenant la participation des étudiants, la publication des résultats et une participation internationale.


The objectives of this study are to review trends and developments in university-enterprise cooperation in Tempus partner countries and to promote its importance as a means to enhance students’ employability.

Cette étude a pour objectif de passer en revue les tendances et développements observables dans la coopération entre l’université et l’entreprise dans les pays participant au programme Tempus et de promouvoir l’importance de cette coopération pour renforcer la capacité d’emploi des étudiants.


Reviews carried out in connection with the establishment of the European Research Area and the publication of STAR21 have shown that there are a number of generic problems in Europe affecting scientific disciplines, including the fact that fewer students are coming through.

Les réflexions menées pour la mise en place de l'Espace européen de la recherche et à l'occasion de STAR21 montrent qu'il existe en Europe une série de problèmes génériques propres aux disciplines à caractère scientifique, avec notamment une affluence moindre d'étudiants.


a study on university-enterprise cooperation, in order to review trends and developments in university-enterprise cooperation in partner countries and to promote its importance for students.

une étude sur la coopération entre l’université et l’entreprise afin de passer en revue les tendances et développements de la coopération entre l’université et l’entreprise dans les pays participants et de promouvoir l’importance de cette coopération pour les étudiants.


w