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5R's
CEC
Calculate commission
Calculate commissions
Calculating commissions
Commission department
Commission for Culture and Education
Commission of the European Communities
Commission service
Department
Department of the Commission
Department of the European Commission
EC Commission
ECA
ECE
ECLAC
EDUC Commission
ESCAP
ESCWA
EU Commission
Economic Commission for Africa
Economic Commission for Europe
Economic and Social Commission for Western Asia
European Commission
Five R's
Rethinking Education
Rethinking Government 94
Rethinking Government 94 an overview and synthesis
Service
Service of the Commission
Service of the European Commission
Tally commissions
UN Commission for Social Development
UN Commission on Narcotic Drugs
UN Commission on Population and Development
UN Commission on Sustainable Development
UN Commission on the Status of Women
UN Forum on Forests
UN Statistical Commission
UN regional commission
UN technical commission
UNFF
United Nations Commission for Social Development
United Nations Commission on Narcotic Drugs
United Nations Commission on Sustainable Development
United Nations Commission on the Status of Women
United Nations Forum on Forests
United Nations Statistical Commission
United Nations regional commission
United Nations technical commission

Vertaling van "rethink commission " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
five R's [ 5R's | reduce, reuse, recycle, recover, rethink | reduction, reuse, recycling, recovery, rethinking | reduction at source, reuse, recycling, recovery, residual management ]

cinq R [ 5 R | 5R | réduire, réutiliser, recycler, récupérer, repenser | réduire, réutiliser, recycler, réévaluer, remédier | réduire, réutiliser, recycler, récupérer, gérer les résidus | réduction à la source, réemploi, recyclage, valorisation, élimination | réduire, réévalu ]


Rethinking Government 94 : an overview and synthesis [ Rethinking Government 94 ]

Repenser le gouvernement '94 : aperçu et synthèse [ Repenser le gouvernement '94 ]


Rethinking the Information Highway: rethinking the dual digital divide

Repenser l'autoroute de l'information : repenser le double fossé numérique




UN technical commission [ UN Commission for Social Development | UN Commission on Crime Prevention and Criminal Justice | UN Commission on Narcotic Drugs | UN Commission on Population and Development | UN Commission on Science and Technology for Development | UN Commission on Sustainable Development | UN Commission on the Status of Women | UNFF | UN Forum on Forests | United Nations Commission for Social Development | United Nations Commission on Crime Prevention and Criminal Justice | United Nations Commission on Narcotic Drugs | United Nations Commission on Population and Development | United Nations Commission on Science and Technolog ...[+++]

commission technique ONU [ Commission de la condition de la femme | Commission de la population et du développement | Commission de la science et de la technique au service du développement | Commission des stupéfiants | Commission de statistique | Commission du développement durable | Commission du développement social | Commission pour la prévention du crime et la justice pénale | commission technique des Nations unies | FNUF | Forum des Nations unies sur les forêts ]


UN regional commission [ ECA | ECE | ECLAC | Economic and Social Commission for Asia and the Pacific | Economic and Social Commission for Western Asia | Economic Commission for Africa | Economic Commission for Europe | Economic Commission for Latin America and the Caribbean | ESCAP | ESCWA | United Nations regional commission ]

commission régionale ONU [ CEA | CENUE | CEPALC | CESAO | CESAP | Commission économique des Nations unies pour l'Afrique | Commission économique des Nations unies pour l'Amérique latine et les Caraïbes | Commission économique des Nations unies pour l'Europe | Commission économique et sociale des Nations unies pour l'Asie et le Pacifique | Commission économique et sociale des Nations unies pour l'Asie occidentale | commission régionale des Nations unies ]


Commission department | Commission service | department | department of the Commission | department of the European Commission | service | service of the Commission | service of the European Commission

service de la Commission


European Commission [ CEC | Commission of the European Communities | EC Commission | EU Commission ]

Commission européenne [ CCE | Commission CE | Commission des Communautés européennes ]


Commission for Culture and Education | Commission for Culture, Education and Research | Commission for Education, Youth, Culture and Research | EDUC Commission

commission de la culture et de l'éducation | commission de la culture, de l'éducation et de la recherche | commission de l'éducation, de la jeunesse, de la culture et de la recherche | commission EDUC


calculate commission | calculating commissions | calculate commissions | tally commissions

calculer des commissions
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Commission Staff Working Document — Rethinking Education: Country Analysis Part I — Accompanying the document Communication from the Commission — Rethinking Education: Investing in skills for better socio-economic outcomes (SWD(2012) 377 final, 20.11.2012)

Document de travail des services de la Commission — Analyse par pays, partie I — Accompagnant la communication de la Commission intitulée «Repenser l’éducation — Investir dans les compétences pour de meilleurs résultats socio-économiques» (SWD(2012) 377 final du 20.11.2012)


Commission staff working document on Partnership and flexible pathways for lifelong learning skills development, accompanying the Communication from the Commission on Rethinking Education: Investing in skills for better socioeconomic outcomes, November 2012.

Document de travail de la Commission intitulé «Partnership and flexible pathways for lifelong learning skills development» (partenariats et parcours flexibles pour le développement des compétences tout au long de la vie), accompagnant la communication de la Commission sur le thème «Repenser l’éducation — Investir dans les compétences pour de meilleurs résultats socio-économiques», novembre 2012.


47. Notes that the Commission Communication of 20 November 2012 entitled ‘Rethinking Education: Investing in skills for better socio-economic outcomes’ does not specify any concrete implementation measures for cooperation between the educational sector and different social and business partners; calls on the Commission to seek support and initiatives actively, as well as other forms of cooperation with the private sector for the improvement of education in order to better prepare students for the transition from education to the job market;

47. observe que la communication de la Commission du 20 novembre 2012 intitulée «Repenser l'éducation: investir dans les compétences pour de meilleurs résultats socio-économiques» ne définit pas la moindre mesure concrète de mise en œuvre de la coopération entre le secteur éducatif et les divers partenaires sociaux et économiques; invite la Commission à solliciter activement un soutien et des initiatives ainsi que d'autres formes de coopération avec le secteur privé visant à améliorer l'éducation afin de mieux préparer les étudiants à la transition entre l'enseignement et le marché du travail;


– having regard to the Commission Communication of 20 November 2012 entitled ‘Rethinking Education: Investing in skills for better socio-economic outcomes’ (COM(2012)0669),

– vu la communication de la Commission du 20 novembre 2012 intitulée «Repenser l'éducation: investir dans les compétences pour de meilleurs résultats socio-économiques» (COM(2012)0669),


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47. Notes that the Commission Communication of 20 November 2012 entitled ‘Rethinking Education: Investing in skills for better socio-economic outcomes’ does not specify any concrete implementation measures for cooperation between the educational sector and different social and business partners; calls on the Commission to seek support and initiatives actively, as well as other forms of cooperation with the private sector for the improvement of education in order to better prepare students for the transition from education to the job market;

47. observe que la communication de la Commission du 20 novembre 2012 intitulée "Repenser l'éducation: investir dans les compétences pour de meilleurs résultats socio-économiques" ne définit pas la moindre mesure concrète de mise en œuvre de la coopération entre le secteur éducatif et les divers partenaires sociaux et économiques; invite la Commission à solliciter activement un soutien et des initiatives ainsi que d'autres formes de coopération avec le secteur privé visant à améliorer l'éducation afin de mieux préparer les étudiants à la transition entre l'enseignement et le marché du travail;


– having regard to the Commission Communication of 20 November 2012 entitled ‘Rethinking Education: Investing in skills for better socio-economic outcomes’ (COM(2012)0669),

– vu la communication de la Commission du 20 novembre 2012 intitulée "Repenser l'éducation: investir dans les compétences pour de meilleurs résultats socio-économiques" (COM(2012)0669),


The Commission will support Member States in "rethinking skills" by providing them with policy guidance in a Communication in November on implementing efficient reforms and developing the effective education and training systems that will lead to a better skills supply.

La Commission aidera les États membres à «repenser les compétences» en leur fournissant, dans une communication qu’elle présentera en novembre, des orientations sur l’introduction de réformes utiles et sur l’élaboration de systèmes d’éducation et de formation efficaces visant à améliorer l’offre en matière de compétences.


called on the Council, the Member States and the Commission to ensure rapid follow-up to the Commission communication on ‘Rethinking Education’

invitait le Conseil, les États membres et la Commission à assurer un suivi rapide de la communication de la Commission intitulée «Repenser l'éducation»


The importance attached to skills, education, training and lifelong learning in enhancing employability and, in particular, tackling and preventing youth unemployment by addressing its root causes, many of which are examined in the recent communication of 20 November 2012 from the Commission to the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions — ‘Rethinking Education: Investing in skills for better socio-economic outcomes’.

de l'importance accordée aux compétences, à l'éducation, à la formation et à la formation tout au long de la vie dans l'amélioration de l'employabilité et, notamment, dans la lutte contre le chômage des jeunes et la prévention de ce phénomène, en s'attaquant aux causes premières de celui-ci, dont plusieurs sont examinées par la Commission dans sa récente communication du 20 novembre 2012 au Parlement européen, au Conseil, au Comité économique et social européen et au Comité des régions intitulée: «Repenser l'éducation — Investir dans les compétences pour de meilleurs résultats socio-économiques».


We – the Commission – are the first to know that we must have a total rethink, and we shall therefore do two things: we are, and will continue to be, fully committed to internal reform, and we shall rethink our policies in detail.

Nous - la Commission - sommes les premiers à savoir que nous devons revoir totalement notre organisation. C'est pourquoi nous ferons deux choses : nous nous emploierons et nous employons déjà complètement à impulser une réforme interne, et nous réétudierons en profondeur nos politiques.


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