Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
British Columbia Registered Music Teachers' Association
Educator in primary education
Music instructor
Music teacher
Music teacher primary school
Music teacher secondary school
Primary education teacher
Primary school teacher
Private music teacher
Regina Music Teachers' Association
SRMTA
Saskatchewan Provincial Music Teacher's Association
Secondary school music teacher
Secondary school music tutor
Teacher of music
Teacher of music in high school
The Registered Music Teachers Act
The Saskatchewan Registered Music Teachers' Association

Traduction de «other music teachers » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
secondary school music teacher | secondary school music tutor | music teacher secondary school | teacher of music in high school

professeur d’éducation musicale | professeure d’éducation musicale | professeur d’éducation musicale/professeure d’éducation musicale | professeur de musique/professeure de musique


music instructor | teacher of music | music teacher | private music teacher

animatrice d’atelier musical | animateur d’atelier musical | animateur d’atelier musical/animatrice d’atelier musical


The Saskatchewan Registered Music Teachers' Association [ SRMTA | Regina Music Teachers' Association | Saskatchewan Provincial Music Teacher's Association ]

The Saskatchewan Registered Music Teachers' Association


music teacher primary school | primary education teacher | educator in primary education | primary school teacher

instituteur d’école primaire | maîtresse d’école primaire | instituteur d’école primaire/institutrice d’école primaire | professeur des écoles


The Registered Music Teachers Act [ An Act respecting the Saskatchewan Registered Music Teachers' Association ]

The Registered Music Teachers Act [ An Act respecting the Saskatchewan Registered Music Teachers' Association ]


British Columbia Registered Music Teachers' Association

British Columbia Registered Music Teachers' Association


music, Theatre and other arts

musique, arts de la scène et autres arts
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Canadian symphony musicians supplement their income by work as music teachers, performers in other classical ensembles, players in the recording industry, performers in other genres, artists in other disciplines, and as workers in other industries—such as union reps.

Nous complétons nos revenus en travaillant comme professeurs de musique, en jouant dans d'autres ensembles classiques, en offrant nos services à l'industrie de l'enregistrement musical, en faisant de l'interprétation d'autres genres musicaux, en nous adonnant à d'autres disciplines artistiques et en travaillant dans d'autres secteurs, par exemple comme représentants syndicaux.


41. Calls on the Member States to prepare and disseminate guidelines for schools, education policymakers, teachers and those responsible for setting the curriculum in order to embrace a gender perspective and gender equality, and to ensure the elimination of stereotypes and sexist distortions that textbooks and teaching materials may include in their content, language or illustrations, encouraging them also to combat this sexism in literature, film, music, games, media, advertising and other ...[+++]

41. demande aux États membres de préparer et de diffuser des lignes directrices à l'intention des écoles, des responsables des politiques éducatives, des enseignants et des personnes chargées d'établir les programmes scolaires, de manière à englober la perspective de genre et l'égalité entre les hommes et les femmes, et de veiller à éliminer les stéréotypes et préjugés sexistes que les manuels scolaires et les matériels éducatifs pourraient comporter, aussi bien dans le contenu que dans le langage ou les illustrations, en les encourageant également à lutter contre le sexisme présent dans la littérature, le cinéma, la ...[+++]


41. Calls on the Member States to prepare and disseminate guidelines for schools, education policymakers, teachers and those responsible for setting the curriculum in order to embrace a gender perspective and gender equality, and to ensure the elimination of stereotypes and sexist distortions that textbooks and teaching materials may include in their content, language or illustrations, encouraging them also to combat this sexism in literature, film, music, games, media, advertising and other ...[+++]

41. demande aux États membres de préparer et de diffuser des lignes directrices à l'intention des écoles, des responsables des politiques éducatives, des enseignants et des personnes chargées d'établir les programmes scolaires, de manière à englober la perspective de genre et l'égalité entre les hommes et les femmes, et de veiller à éliminer les stéréotypes et préjugés sexistes que les manuels scolaires et les matériels éducatifs pourraient comporter, aussi bien dans le contenu que dans le langage ou les illustrations, en les encourageant également à lutter contre le sexisme présent dans la littérature, le cinéma, la ...[+++]


41. Calls on the Member States to prepare and disseminate guidelines for schools, education policymakers, teachers and those responsible for setting the curriculum in order to embrace a gender perspective and gender equality, and to ensure the elimination of stereotypes and sexist distortions that textbooks and teaching materials may include in their content, language or illustrations, encouraging them also to combat this sexism in literature, film, music, games, media, advertising and other ...[+++]

41. demande aux États membres de préparer et de diffuser des lignes directrices à l'intention des écoles, des responsables des politiques éducatives, des enseignants et des personnes chargées d'établir les programmes scolaires, de manière à englober la perspective de genre et l'égalité entre les hommes et les femmes, et de veiller à éliminer les stéréotypes et préjugés sexistes que les manuels scolaires et les matériels éducatifs pourraient comporter, aussi bien dans le contenu que dans le langage ou les illustrations, en les encourageant également à lutter contre le sexisme présent dans la littérature, le cinéma, la ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
This shortfall means less funding for teachers, special education, teaching resources such as books, science and music equipment and other essentials that other children in Canada receive.

Ce manque à gagner signifie qu’il y a moins d’argent pour les enseignants, pour l’éducation spécialisée, pour des outils pédagogiques comme des livres, de l’équipement de sciences et de musique et pour d’autres fournitures essentielles auxquels les autres enfants au Canada ont droit.


The projects offer a wide variety of themes : the environment, mathematics, astronomy and space ("meet an Astronaut on the Net"), history, philosophy, the arts (virtual museums, music, cinema), literature ("learn to write and read with detective stories"), citizenship (fight against violence at school, use of the Internet in hospitals), human rights (fight against racism, celebration of the abolition of slavery), training of teachers and many others.

Les projets offrent une large palette de sujets : environnement, mathématiques, astronomie et espace ("rencontrez un astronaute sur Internet!"), histoire, philosophie, arts (musées virtuels, musique, cinéma), littérature ("apprendre à lire et à écrire avec le roman policier"), citoyenneté (lutte contre la violence à l'école, utilisation de l'Internet dans les hôpitaux), droits de l'homme (lutte contre le racisme, célébration de l'abolition de l'esclavage), formation des enseignants et bien d'autres encore.


Mr. Barrett is a music teacher who is very active in his community and volunteers his time and services to help others.

M. Barrett est un professeur de musique qui est très actif au sein de sa communauté et met son temps et ses ressources au service des autres.


w