Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aid with filling fuel tanks of vehicles
Assist with filling fuel tanks of vehicles
Elevated tank
Gravity storage tank
Gravity supply
Gravity tank
Gravity tank supply
Gravity water tank
Gravity-feed tank
Help with filling fuel tanks of vehicles
Support with filling fuel tanks of vehicles
Tower water tank
Vehicle mounted measuring tank
Vehicle tank
Vehicle-mounted measuring tank
Water tank truck
Water tank vehicle
Water tanker truck

Vertaling van "gravity tank-vehicles " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
gravity water tank [ gravity storage tank | gravity tank | gravity-feed tank ]

réservoir en charge [ réservoir de charge | réservoir de gravité ]


gravity water tank | gravity tank | elevated tank | tower water tank

réservoir élevé | réservoir surélevé


gravity water tank | gravity tank | elevated tank | tower water tank

château d'eau


vehicle tank [ vehicle-mounted measuring tank | vehicle mounted measuring tank ]

réservoir sur véhicule [ réservoir jaugeur installé sur un véhicule ]


gravity tank supply | gravity supply

alimentation en retour


water tank truck [ water tanker truck | water tank vehicle ]

camion-citerne à eau








help with filling fuel tanks of vehicles | support with filling fuel tanks of vehicles | aid with filling fuel tanks of vehicles | assist with filling fuel tanks of vehicles

aider au remplissage de réservoirs de carburant de véhicules
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
As regards vehicles without bodywork (e.g. chassis-cab), the manufacturer shall state the extreme permissible positions of the centre of gravity of the pay-mass increased by the mass of the equipment intended to accommodate goods (e.g. bodywork, tank, etc.) (for instance: from 0,50 m to 1,30 m in front of the first rear axle).

En ce qui concerne les véhicules non carrossés (par exemple, châssis-cabines), le constructeur doit indiquer les positions admissibles extrêmes du centre de gravité de la masse de la charge utile, augmentée de la masse des équipements destinés à recevoir du chargement (par exemple, carrosserie, réservoir, etc.) (par exemple: de 0,50 à 1,30 m en avant du premier essieu arrière).


As regards vehicles without bodywork (e.g. chassis-cab), the manufacturer shall state the extreme permissible positions of the centre of gravity of the pay-mass increased by the mass of the equipment intended to accommodate goods (e.g. bodywork, tank, etc.) (for instance: from 0,50 m to 1,30 m in front of the first rear axle);

En ce qui concerne les véhicules non carrossés (par exemple, châssis-cabines), le constructeur doit indiquer les positions admissibles extrêmes du centre de gravité de la masse de la charge utile, augmentée de la masse des équipements destinés à recevoir du chargement (par exemple, carrosserie, réservoir, etc.) (par exemple: de 0,50 à 1,30 m en avant du premier essieu arrière).


"(b) Member States may, however, maintain their specific national provisions on the centres of gravity of tank-vehicles registered within their territories until the amendment, if any, of the special provision referred to in paragraph 3 of Annex C, but not, in any event, after 30 June 2001 in the case of tank-vehicles covered by the special provision referred to in paragraph 3 of Annex C, in accordance with the amended version of the ADR applicable as from 1 July 2001 and not, in any event, after 30 June 2005 in the case of other tank ...[+++]

"b) Toutefois, les États membres peuvent maintenir leurs dispositions nationales spécifiques concernant le centre de gravité des véhicules-citernes immatriculés sur leur territoire jusqu'à la modification éventuelle de la disposition particulière visée au point 3 de l'annexe C, mais, au plus tard, jusqu'au 30 juin 2001 en ce qui concerne les véhicules-citernes couverts par la disposition particulière visée au point 3 de l'annexe C, conformément à la version de l'ADR applicable à partir du 1er juillet 2001 et, au plus tard, jusqu'au 30 juin 2005 en ce qui concerne les autres véhicules-citernes".


(2) The work of the United Nations Economic Commission for Europe (UNECE) on the provisions concerning the centres of gravity of tank-vehicles laid down in Annex B to the European Agreement concerning the International Carriage of Dangerous Goods by Road (ADR) has not yet been completed; it is therefore necessary to amend the deadline laid down in Article 5(3)(b) of Directive 94/55/EC.

(2) Les travaux de la Commission économique des Nations unies pour l'Europe (CEE-ONU) concernant les dispositions sur le centre de gravité des véhicules-citernes de l'annexe B de l'accord européen relatif au transport international des marchandises dangereuses par route (ADR) n'ont pas abouti à ce jour; en conséquence, il convient de modifier la date limite prévue à l'article 5, paragraphe 3, point b), de la directive 94/55/CE.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'gravity tank-vehicles' ->

Date index: 2021-11-04
w