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Action programme for Community customs
Action programme for customs in the Community
CRM
Client-based
Client-centred
Client-centric
Client-driven
Client-focused
Client-oriented
Clientele
Clients
Community customs action programme
Community customs code
Customer management
Customer relations
Customer relationship management
Customer satisfaction
Customer service
Customer-based
Customer-centred
Customer-centric
Customer-driven
Customer-focused
Customer-oriented
Customers
Customs
Customs 2000
Customs 2000 programme
Customs approved treatment
Customs destination
Customs legislation
Customs policy
Customs regulations
Customs treatment
Customs-approved treatment for use
Customs-approved use
H.M.Customs
Her Majesty's Customs
Her Majesty's Customs and Excise
Map out customer requirements into pragmatic action
Map out customer requirements into pragmatic actions
Map out pragmatic actions of customer requirements
Organise customer seating plan
Preserve merchandise for customers
Relationship marketing
Reserve merchandise for a customer
Reserve merchandise for customers
Reserving merchandise for customers
Seat customers according to the waiting list
Seat customers according to waiting list
Seat customers in accordance to the waiting list
Tariff policy

Vertaling van "customers deutsche " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
customs regulations [ community customs code | customs legislation | customs treatment ]

réglementation douanière [ code des douanes communautaires | législation douanière ]


customers [ clientele | clients | CRM | customer management | customer relations | customer relationship management | customer satisfaction | Customer service(ECLAS) | Customer satisfaction(STW) | Relationship marketing(STW) ]

clientèle [ gestion de la clientèle | gestion de la relation client | GRC | relation avec la clientèle | satisfaction de la clientèle ]


tariff policy [ customs policy ]

politique tarifaire [ politique douanière ]


action programme for Community customs | action programme for customs in the Community | Community customs action programme | Customs 2000 | Customs 2000 programme

Douane 2000 | programme Douane 2000 | programme d'action de la douane communautaire


seat customers according to waiting list | seat customers in accordance to the waiting list | organise customer seating plan | seat customers according to the waiting list

placer les clients selon la liste d’attente | installer les clients selon la liste d’attente | placer les clients selon la liste d’attente


preserve merchandise for customers | reserving merchandise for customers | reserve merchandise for a customer | reserve merchandise for customers

réserver des marchandises pour des clients


Customs | H.M.Customs | Her Majesty's Customs | Her Majesty's Customs and Excise

Administration des douanes | Direction générale des douanes


map out customer requirements into pragmatic action | map out pragmatic actions of customer requirements | map out customer requirements into pragmatic actions | mapping out customer requirements into pragmatic actions

traduire les exigences de clients en actions concrètes


customs approved treatment | customs destination | customs-approved treatment for use | customs-approved use

destination douanière


customer-centric [ customer-based | customer-centred | customer-focused | customer-driven | customer-oriented | client-centric | client-based | client-centred | client-focused | client-driven | client-oriented ]

centré sur le client [ centré sur la clientèle | axé sur le client | axé sur la clientèle | orienté vers le client | orienté vers la clientèle ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
I think it will come as no surprise to this committee, given its sophisticated understanding of the capital markets, that Deutsche Bank can offer significant advantages to customers such as the Government of Canada, when it is seeking to raise $4 billion in a currency other than Canadian.

Je crois que le comité ne sera pas étonné de savoir que la Deutsche Bank, grâce à une fine compréhension des marchés financiers, peut offrir des avantages notables aux clients comme le gouvernement du Canada, quand celui-ci cherche à amasser quatre milliards de dollars en devises autres que canadiennes.


In those circumstances, only a mark which departs significantly from the norm or customs of the sector and thereby fulfils its essential function of indicating origin is not devoid of any distinctive character for the purposes of Article 7(1)(b) of Regulation No 40/94 (see, in particular, Mag Instrument v OHIM, paragraph 31.Deutsche SiSi-Werke v OHIM, paragraph 31, and Storck v OHIM, paragraph 28).

Dans ces conditions, seule une marque qui, de manière significative, diverge de la norme ou des habitudes du secteur et, de ce fait, est susceptible de remplir sa fonction essentielle d’origine n’est pas dépourvue de caractère distinctif au sens de l’article 7, paragraphe 1, sous b), du règlement nº 40/94 (voir, notamment, arrêts précités Mag Instrument/OHMI, point 31; Deutsche SiSi-Werke/OHMI, point 31, et Storck/OHMI, point 28).


When they couldn't find a customer, they were supposed to be able to go to the Deutsche Bank, as an example, and say, “Deutsche Bank, you pay us back. The Canadians at the moment don't want to buy it”.

Quand il s'est avéré impossible de trouver preneur, elles étaient censées pouvoir se tourner vers la Deutsche Bank, par exemple, pour lui demander de rembourser parce que les Canadiens ne souhaitaient pas l'acheter.


81 In those circumstances, only a mark which departs significantly from the norm or customs of the sector and thereby fulfils its essential function of indicating origin is not devoid of any distinctive character for the purposes of Article 7(1)(b) of Regulation No 40/94 (Case C‑173/04 P Deutsche SiSi-Werke v OHIM [2006] ECR I‑551, paragraph 31, and Storck v OHIM, paragraph 26).

Dans ces conditions, seule une marque qui, de manière significative, diverge de la norme ou des habitudes du secteur et, de ce fait, est susceptible de remplir sa fonction essentielle d’origine n’est pas dépourvue de caractère distinctif au sens de l’article 7, paragraphe 1, sous b), du règlement n° 40/94 (arrêts du 12 janvier 2006, Deutsche SiSi-Werke/OHMI, C‑173/04 P, Rec. p. I‑551, point 31, et Storck/OHMI, précité, point 26).


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In those circumstances, only a mark which departs significantly from the norm or customs of the sector and thereby fulfils its essential function of indicating origin is not devoid of any distinctive character for the purposes of Article 7(1)(b) of Regulation No 40/94 (see, in particular, Henkel v OHIM, paragraph 39, Mag Instrument v OHIM, paragraph 31, and Deutsche SiSi-Werke v OHIM, paragraph 31).

28 Dans ces conditions, seule une marque qui, de manière significative, diverge de la norme ou des habitudes du secteur et, de ce fait, est susceptible de remplir sa fonction essentielle d’origine n’est pas dépourvue de caractère distinctif au sens de l’article 7, paragraphe 1, sous b), du règlement n° 40/94 (voir, notamment, arrêts précités Henkel/OHMI, point 39; Mag Instrument/OHMI, point 31, et Deutsche SiSi-Werke/OHMI, point 31).


For BGB’s nearest three competitors on the Berlin retail market (Berliner Volksbank, Dresdner Bank and Deutsche Bank (group)), Germany gave market share estimates for 2001 of around 11 to 13 % for lending/private customers, 8 to 14 % for private customers/deposits, 5 to 16 % for corporate customer/lending and around 9 to 18 % for corporate customers/deposits.

Pour les trois concurrents les plus proches de BGB sur le marché de détail de Berlin [Berliner Volksbank, Dresdner Bank et Deutsche Bank (groupe)], l'Allemagne a donné des estimations de parts de marché pour 2001 de 11 à 13 % pour les prêts/clients privés, de 8 à 14 % pour les dépôts/clients privés, de 5 à 16 % pour les prêts/entreprises et de 9 à 18 % pour les dépôts/entreprises.


They claim that the subsidies provide an advantage for Deutsche Telekom which might distort competition not only in the broadcasting sector, but also in the electronic communications sector, if Deutsche Telekom links the DVB-T offer of its subsidiary T-Systems with its broadband service offers for customers.

La fédération prétend que les subventions créent en faveur de Deutsche Telekom un avantage qui engendre des distorsions de concurrence, non seulement dans le secteur de la radiodiffusion, mais aussi dans celui de la communication électronique si Deutsche Telekom lie l’offre DVB-T de sa filiale T-Systems à celles de la large bande au profit de ses propres clients.


An examination of Deutsche Post's contracts revealed that the operator, since 1974, had concluded contracts making discounts conditional on the customer shipping all his parcels through Deutsche Post.

Un examen des contrats de la Deutsche Post a montré que, depuis 1974, l'opérateur avait conclu des contrats accordant des remises à ses clients à condition que ces derniers lui confient la totalité de leurs expéditions de colis.


AEI and Deutsche Post activities overlap in international sea and air freight forwarding. Freight forwarding is the organisation of the transport of items, possibly including ancillary services such as customs clearance and warehousing, on behalf of customers according to their needs.

Les activités d'AEI et de Deutsche Post se chevauchent dans le secteur des opérations de transit maritime et aérien, activité qui consiste dans l'organisation du transport d'objets pour le compte et selon les besoins des clients et qui peut inclure des services annexes tels que le dédouanement et l'entreposage.


He will encourage the parties to initiate negotiations on such agreements immediately (5) Deutsche Telekom will ensure a strict separation between its general voice telephony offerings by Deutsche Telekom AG and the offering of Corporate Network solutions at least until 1 January 1998 (6) Deutsche Telekom must offer trial rebates to domestic customers before the new business customer tariffs enter into force.

Il encourage les parties à engager des négociations sur ces accords immédiatement (5) Deutsche Telekom assure une stricte séparation entre l'offre générale de téléphonie vocale de Deutsche Telekom AG et l'offre de solutions de réseaux d'entreprise (Corporate Network solutions), au moins jusqu'au 1er janvier 1998 (6) Deutsche Telekom offre des rabais aux utilisateurs résidentiels dans le cadre d'essais avant même que les nouveaux tarifs 'entreprises' entrent en vigueur.


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