Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Adult centre
Adult education centre
Adult school
Continuing education centre
Control remote sensing equipment
Electro-magnetic remote sensing
Electromagnetic remote sensing
Evaluate remote sensing technologies
Examine remote sensing technologies
MARS
Monitoring Agriculture by Remote Sensing
Monitoring Agriculture with Remote Sensing
Monitoring of Agriculture with Remote Sensing
Operate remote sensing equipment
Remote sensing equipment operation
Remote sensing technician
Remote sensing technologist
Remote sensing technology research
Remote sensing technology studies researcher
Remote sensing technology studies scientist
Research remote sensing technologies
Residential adult centre
Residential adult college
Sense aerial
Sense antenna
Sensing aerial
Sensing antenna
Speak one's sense
Use remote sensing equipment

Vertaling van "adult's sense " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
The adult's learning projects : a fresh approach to theory and practice in adult learning

The adult's learning projects : a fresh approach to theory and practice in adult learning




adult centre | adult education centre | adult school | continuing education centre | residential adult centre | residential adult college

centre de formation continue | centre de formation des adultes | centre de formation permanente | centre d'éducation des adultes | centre résidentiel pour les adultes | école d'adultes


remote sensing technology studies researcher | remote sensing technology studies scientist | remote sensing technician | remote sensing technologist

technicien en télédétection | technicien en télédétection/technicienne en télédétection | technicienne en télédétection


evaluate remote sensing technologies | examine remote sensing technologies | remote sensing technology research | research remote sensing technologies

faire des recherches sur les technologies de télédétection


remote sensing equipment operation | use remote sensing equipment | control remote sensing equipment | operate remote sensing equipment

utiliser des équipements de télédétection


sense aerial | sense antenna | sensing aerial | sensing antenna

antenne de lever de doute | ldd [Abbr.]


Monitoring Agriculture by Remote Sensing | Monitoring Agriculture with Remote Sensing | Monitoring of Agriculture with Remote Sensing | MARS [Abbr.]

surveillance agricole par télédétection | surveillance de l'agriculture par télédétection | MARS [Abbr.]


Spinocerebellar ataxia type 31 (SCA31) is a very rare disease with manifestation of late-onset of cerebral ataxia, dysarthria, and horizontal gaze nystagmus, and that is occasionally accompanied by pyramidal signs, tremor, decreased vibration sense,

ataxie spinocérébelleuse type 31


electromagnetic remote sensing [ E.M.R.S.,EMRS | electro-magnetic remote sensing ]

télédétection électromagnétique
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The first is the issue of functional illiteracy not only among pupils, but also in the whole adult population (D, F), the second is the particular problem of early school leaving (D, FIN, IRL, NL) and the third is the growing importance of life long learning and the acquisition of new basic skills like learning to learn, languages, social competencies, ICT and a sense of enterprise.

Le premier est le problème de l'analphabétisme fonctionnel non seulement chez les élèves des écoles mais également dans l'ensemble de la population adulte (D, F), le deuxième est la question particulière de l'abandon prématuré de la scolarité (D, FIN, IRL, NL) et le troisième est l'importance croissante de l'éducation et de la formation tout au long de la vie et de l'acquisition de nouvelles compétences de base comme apprendre à apprendre, les langues, les compétences sociales, les TCI et le sens de l'entreprise.


support the development of solutions that contribute to the independence and alleviation of a sense of social isolation of older adults, in such a way that the ICT component does not reduce human contact, but is complementary to it.

soutenir le développement de solutions qui contribuent à renforcer l'indépendance et à réduire le sentiment d'isolement social des personnes âgées, de telle manière que la composante TIC ne limite le contact humain, mais lui soit complémentaire.


– (HU) Mr President, Commissioner, ladies and gentlemen, the question of inter-country adoption is at least as important as the issue of cross-border divorces and also deserves the same level of attention, particularly because it most often concerns children who are emotionally, financially and, in every other possible sense, at the mercy of decisions made by adults.

– (HU) Monsieur le Président, Madame la Commissaire, Mesdames et Messieurs, la question de l’adoption à l’étranger est au moins aussi importante que celle des divorces transfrontaliers et mérite également le même niveau d’attention, notamment parce qu’elle concerne le plus souvent des enfants qui sont émotionnellement, financièrement, et dans tous les autres sens possibles, à la merci des décisions prises par les adultes.


It is also a fact that adult education has a beneficial impact on adults’ sense of their own worth, helps to foster better social integration and builds intercultural dialogue.

Il également établi que l’éducation des adultes a un effet bénéfique sur l’estime que ces derniers ont d’eux mêmes, et aide à promouvoir une meilleure intégration sociale et à construire un dialogue interculturel.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Under what Treaty article, indeed under what possible consideration of common sense is adult learning an EU competence?

Au titre de quel article du Traité, d’ailleurs au titre de quelle possible considération de bon sens l’éducation et la formation des adultes seraient-elles de la compétence de l’UE?


Young people with a good education, positive ideals, skills and a sense of social responsibility are likely to become adults with a commitment to sound social values, ready and able to make a constructive contribution to the economic and social development of their communities.

Les jeunes possédant une bonne éducation, des idéaux positifs, des qualifications professionnelles et un sens des responsabilités sociales ont toutes les chances de devenir des adultes attachés à des valeurs sociales saines, des personnes prêtes et aptes à apporter une contribution constructive au développement économique et social de leurs communautés.


27. The social and cultural benefits of training are important as they provide a sense of social engagement and can help adults re-enter the learning cycle.

27. Les bénéfices culturels et sociaux de la formation sont importants dans la mesure où ils débouchent sur un sentiment d’engagement social et peuvent aider les adultes à réintégrer le cycle d’apprentissage.


27. The social and cultural benefits of training are important as they provide a sense of social engagement and can help adults re-enter the learning cycle.

27. Les bénéfices culturels et sociaux de la formation sont importants dans la mesure où ils débouchent sur un sentiment d’engagement social et peuvent aider les adultes à réintégrer le cycle d’apprentissage.


Thirdly, we are signalling our opposition to over-regulation and bureaucracy, for there is, quite simply, no sense in deluging ordinary customers – responsible adults though they may be – with a flood of information that they cannot read, let alone understand; hence our proposal for clear technical information that will provide consumers with the key facts on their loans at a glance.

Troisièmement, nous signalons notre opposition à une régulation et à une bureaucratie excessives. En effet, il est tout à fait absurde de submerger les clients ordinaires - même s’ils sont des adultes responsables - d’un flot d’informations qu’ils ne peuvent lire et encore moins comprendre. D’où notre proposition d’informations techniques claires, qui fourniront aux consommateurs les faits essentiels concernant leurs emprunts en un coup d’œil.


The first is the issue of functional illiteracy not only among pupils, but also in the whole adult population (D, F), the second is the particular problem of early school leaving (D, FIN, IRL, NL) and the third is the growing importance of life long learning and the acquisition of new basic skills like learning to learn, languages, social competencies, ICT and a sense of enterprise.

Le premier est le problème de l'analphabétisme fonctionnel non seulement chez les élèves des écoles mais également dans l'ensemble de la population adulte (D, F), le deuxième est la question particulière de l'abandon prématuré de la scolarité (D, FIN, IRL, NL) et le troisième est l'importance croissante de l'éducation et de la formation tout au long de la vie et de l'acquisition de nouvelles compétences de base comme apprendre à apprendre, les langues, les compétences sociales, les TCI et le sens de l'entreprise.


w