Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Country planner
PERU
Regional and urban energy planning
Regional planner
School of Urban and Regional Planning
Urban planner
Urban planning engineer
Working Party on Urban and Regional Planning

Vertaling van "School Urban and Regional Planning " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
School of Urban and Regional Planning

School of Urban and Regional Planning


country planner | urban planning engineer | regional planner | urban planner

urbaniste


Working Party on Urban and Regional Planning and Research

Groupe de travail de l'urbanisme, de l'aménagement du territoire et de la recherche urbaine et régionale


Working Party on Urban and Regional Planning

Groupe de travail de l'urbanisme et de l'aménagement du territoire


Parliamentary State Secretary to the Federal Minister for Regional Planning, Building and Urban Development

secrétaire d'Etat parlementaire auprès du ministre fédéral de l'aménagement du territoire, de la construction et de l'urbanisme


Federal Minister for Regional Planning, Building and Urban Development

ministre fédéral de l'aménagement du territoire, de la construction et de l'urbanisme


regional and urban energy planning | PERU [Abbr.]

programmation énergétique régionale et urbaine | PERU [Abbr.]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Sandeep Kumar Agrawal, Graduate Program Director, School of Urban and Regional Planning, Ryerson University.

Sandeep Kumar Agrawal, directeur du Programme d'études supérieures, École de planification urbaine et régionale, Université Ryerson.


I will now move to Dr. Sandeep Kumar Agrawal, Graduate Program Director, School of Urban and Regional Planning, Ryerson University.

Je vais maintenant donner la parole à Sandeep Kumar Agrawal, directeur de l'École de planification urbaine et régionale de l'Université Ryerson.


Sandeep Kumar Agrawal, Graduate Program Director, School of Urban and Regional Planning, Ryerson University, as an individual: Thank you very much for inviting me.

Sandeep Kumar Agrawal, directeur du Programme d'études supérieures, École de planification urbaine et régionale, Université Ryerson, à titre personnel : Je vous remercie infiniment de m'avoir invité devant votre comité.


You can see on the map that we are widely scattered and that we have small schools all over the rural regions of the province and we also have small schools in urban regions.

Vous pouvez voir d'après la carte que nous sommes très éparpillés et que nous avons des petites écoles un peu partout en province dans des régions rurales, et des petites écoles aussi dans des régions urbaines.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The loan will support the achievement of the Region’s objectives: adapting the school supply to the growing demand in urban areas while maintaining local access in less densely populated areas; improving the employability of secondary school leavers; making substantial energy efficiency gains; and reducing greenhouse gas emissions.

Ce contrat de prêt soutient la réalisation des objectifs stratégiques de la Région, à savoir : adapter l’offre d’établissements éducatifs à la demande croissante dans les zones urbaines, tout en maintenant l’accès local dans les territoires moins densément peuplés, améliorer l’employabilité des diplômés des lycées et réaliser des gains substantiels en matière d'efficacité énergétique et de réduction des émissions de gaz à effet de serre.


23. Invites the Commission to prepare a study comparing the practice to date of individual Member States regarding integrated strategic planning and, on the basis of the outcome of the study, to draw up specific EU guidelines for integrated urban development planning practice that also clarify the relations between these plans and other planning documents, as well as promoting efficient, legally regulated partnerships, including cross-border urban partnerships; calls on the Commission to make integrated urban planning legally binding ...[+++]

23. invite la Commission à préparer une étude comparant les pratiques actuelles dans les États membres en matière de planification stratégique intégrée et, sur la base des résultats de cette étude, à établir des orientations spécifiques de l'Union pour la pratique du développement urbain intégré, clarifiant les relations entre ces plans et les autres documents d'aménagement, et encourageant des partenariats efficaces régis juridiqu ...[+++]


23. Invites the Commission to prepare a study comparing the practice to date of individual Member States regarding integrated strategic planning and, on the basis of the outcome of the study, to draw up specific EU guidelines for integrated urban development planning practice that also clarify the relations between these plans and other planning documents, as well as promoting efficient, legally regulated partnerships, including cross-border urban partnerships; calls on the Commission to make integrated urban planning legally binding ...[+++]

23. invite la Commission à préparer une étude comparant les pratiques actuelles dans les États membres en matière de planification stratégique intégrée et, sur la base des résultats de cette étude, à établir des orientations spécifiques de l'Union pour la pratique du développement urbain intégré, clarifiant les relations entre ces plans et les autres documents d'aménagement, et encourageant des partenariats efficaces régis juridiqu ...[+++]


5. Recognises the important role of local and regional authorities in education, which forms the basis for the acquisition of further, future-oriented skills, including through lifelong learning and retraining; points out that the general conditions governing education and the further training of young people, including school leavers with no qualifications, in many countries are the responsibility of the regional and local authorities; therefore encourages the regions t ...[+++]

5. reconnaît le rôle important des collectivités locales dans l'éducation, qui est à l'origine de l'acquisition de compétences supplémentaires, orientées vers l'avenir, y compris à travers la formation continue et la reconversion professionnelle; constate que, dans de nombreux États, les conditions pour l'éducation et la formation continue des jeunes, y compris de ceux qui ont quitté le système scolaire sans aucune qualification, relèvent de la responsabilité des autorités régionales et locales; encourage dès lors les régions à util ...[+++]


70. Recognises the important role of local and regional authorities in education, which forms the basis for the acquisition of further, future-oriented skills, including through lifelong learning and retraining; points out that the general conditions governing education and the further training of young people, including school leavers with no qualifications, in many countries are the responsibility of the regional and local authorities; therefore encourages the regions ...[+++]

70. reconnaît le rôle important des collectivités locales dans l'éducation, sur laquelle se fonde l'acquisition des compétences ultérieures, orientées vers l'avenir, y compris à travers la formation continue et la reconversion professionnelle; constate que, dans de nombreux États, les conditions pour l'éducation et la formation continue des jeunes, y compris de ceux qui ont quitté le système scolaire sans aucune qualification, relèvent de la responsabilité des autorités régionales et locales; encourage dès lors les régions à utilise ...[+++]


70. Recognises the important role of local and regional authorities in education, which forms the basis for the acquisition of further, future-oriented skills, including through lifelong learning and retraining; points out that the general conditions governing education and the further training of young people, including school leavers with no qualifications, in many countries are the responsibility of the regional and local authorities; therefore encourages the regions ...[+++]

70. reconnaît le rôle important des collectivités locales dans l'éducation, sur laquelle se fonde l'acquisition des compétences ultérieures, orientées vers l'avenir, y compris à travers la formation continue et la reconversion professionnelle; constate que, dans de nombreux États, les conditions pour l'éducation et la formation continue des jeunes, y compris de ceux qui ont quitté le système scolaire sans aucune qualification, relèvent de la responsabilité des autorités régionales et locales; encourage dès lors les régions à utilise ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'School Urban and Regional Planning' ->

Date index: 2023-09-03
w