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Assist in petroleum engineering activities
First level support
First line support
H frame power line support
IT Business Line Support Services
Make education management support available
Mast of an overhead line
On-line support
Provide education management support
Provide in-home support for disabled individuals
Provide in-home support for disabled people
Provide in-home support for disabled persons
Provide on-line support
Provide petroleum engineering support
Provides education management support
Providing all appropriate supporting documentation
Providing education management support
Providing petroleum engineering support
Support disabled individuals in their homes
Support of an overhead line
Supporting petroleum engineering activities

Traduction de «Provide on-line support » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


provide in-home support for disabled people | support disabled individuals in their homes | provide in-home support for disabled individuals | provide in-home support for disabled persons

apporter une aide à domicile aux personnes handicapées


make education management support available | provides education management support | provide education management support | providing education management support

aider à la gestion de l'enseignement


providing petroleum engineering support | supporting petroleum engineering activities | assist in petroleum engineering activities | provide petroleum engineering support

apporter un soutien en génie pétrolier


mast of an overhead line | support of an overhead line

appui de ligne aérienne | poteau de ligne aérienne | support de ligne aérienne


providing all appropriate supporting documentation

toutes pièces à l'appui


first line support | first level support

premier niveau d'assistance




IT Business Line Support Services

Services de soutien du secteur de la TI


H frame power line support

poteau électrique à double croisillon
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
12. Calls on all parties to the conflict in Syria, in particular the Syrian regime, to ensure the protection of the civilian population, to adhere to their obligations under international humanitarian and human rights law, to facilitate the provision of humanitarian aid and assistance through all possible channels, including across borders and conflict lines, and to ensure the safety of all medical personnel and humanitarian workers; commends the role of Lebanon, Jordan and Turkey in accepting refugees; calls on the international community to be more active and forthcoming in burden-sharing and to ...[+++]

12. demande à toutes les parties au conflit en Syrie, en particulier au régime syrien, d'assurer la protection des populations civiles, de respecter toutes les obligations qui leur incombent en vertu des règles internationales en matière de droits de l'homme et du droit humanitaire international, de faciliter l'acheminement de l'aide et de l'assistance humanitaires par toutes les voies possibles, y compris par-delà les frontières et les lignes de conflit, et de garantir la sécurité de l'ensemble du personnel médical et des travailleurs humanitaires; rend hommage au rôle joué par le Liban, la Jordanie et la Turquie dans l'accueil des réfugiés; invite la communauté internationale à se mobiliser davantage et en se montrant plus disposée à pr ...[+++]


It thus allows for the State supported insurance or reinsurance to be provided in line with the State aid rules during the crisis subject to the following: a Member State should demonstrate the lack of coverage in the market for the provision of short-term export-credit insurance to the exporters by providing sufficient evidence of the unavailability of cover for the risk in the private insurance market, the scheme is open to all operators and the State charges a price in line ...[+++]

Elle permet donc, durant une période de crise, d'accorder une couverture d'assurance ou de réassurance garantie par l'État conformément aux dispositions sur les aides d'État, aux conditions suivantes: l'État membre doit démontrer que la couverture d'assurance-crédit à l'exportation à court terme n'est pas disponible, pour les exportateurs, sur le marché de l'assurance privée, en fournissant des preuves suffisantes de cette indisponibilité; en outre, le système doit être ouvert à tous les opérateurs et le taux des primes appliqué par l'État doit être conforme à celui pratiqué par les opérateurs privés pour les risques couverts (dans la p ...[+++]


This appropriation is intended to cover expenditure on the purchase, hire, servicing and maintenance of hardware and software and on outside assistance from service bureaux and IT consultants for business-as-usual operations to provide assistance and support for users of Parliament’s computing and telecommunications systems. That expenditure relates mainly to support services for Members and for administrative and legislative applications.

Ce crédit est destiné à couvrir les dépenses relatives à l'achat, à la location, à l'entretien et à la maintenance du matériel et des logiciels ainsi que les dépenses d'assistance de sociétés de services et de conseils pour les activités récurrentes d'aide et de support général aux utilisateurs par rapport aux systèmes informatiques et de télécommunications du Parlement. Ces dépenses concernent notamment les services de support pour les députés ainsi que pour les applications administratives et législatives.


45. Urges the Commission once again to help partner countries develop parliamentary control and audit capacities and increase transparency and public access to information, in particular when aid is provided via budget support, in line with the provisions of Article 25(1)(b) of Regulation (EC) No 1905/2006 and; invites the Commission to report regularly on progress achieved;

45. invite une fois de plus instamment la Commission à aider les pays partenaires à renforcer le contrôle parlementaire et les capacités de vérification des comptes et à améliorer la transparence et l'accès du public à l'information, en particulier lorsque l'aide est accordée sous la forme d'un appui budgétaire, conformément à l'article 25, paragraphe 1, point b), du règlement (CE) n° 1905/2006; invite la Commission à lui présenter des rapports réguliers sur les progrès accomplis;


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32. Welcomes the aforementioned Commission Communication on ‘A Budget for Europe 2020’, which draws up a proposal for the design of financial instruments and programmes under the next Multiannual Financial Framework 2014-2020; underlines that the new partnership instrument aimed at supporting EU political and economic interests in the rest of the world and including non-ODA-eligible activities should be a foreign policy instrument; believes that such a partnership instrument could help consolidate stronger political ties and thereby ...[+++]

32. se félicite de la communication de la Commission intitulée «Un budget pour la stratégie Europe 2020» qui formule des options pour la conception d'instruments et de programmes financiers dans le prochain cadre financier pluriannuel 2014-2020; souligne que le nouvel instrument de partenariat visant à soutenir les intérêts politiques et économiques de l'UE dans le reste du monde, y compris les activités non éligibles à l'APD, devrait être un instrument de la politique étrangère; estime qu'un tel instrument de partenariat pourrait contribuer à consolider les liens politiques, et dès lors les liens économiques, avec des pays choisis, et ...[+++]


32. Welcomes the aforementioned Commission Communication on ‘A Budget for Europe 2020’, which draws up a proposal for the design of financial instruments and programmes under the next Multiannual Financial Framework 2014-2020; underlines that the new partnership instrument aimed at supporting EU political and economic interests in the rest of the world and including non-ODA-eligible activities should be a foreign policy instrument; believes that such a partnership instrument could help consolidate stronger political ties and thereby ...[+++]

32. se félicite de la communication de la Commission intitulée "Un budget pour la stratégie Europe 2020" qui formule des options pour la conception d’instruments et de programmes financiers dans le prochain cadre financier pluriannuel 2014-2020; souligne que le nouvel instrument de partenariat visant à soutenir les intérêts politiques et économiques de l’UE dans le reste du monde, y compris les activités non éligibles à l’APD, devrait être un instrument de la politique étrangère; estime qu’un tel instrument de partenariat pourrait contribuer à consolider les liens politiques, et dès lors les liens économiques, avec des pays choisis, et ...[+++]


In line with the priorities and objectives laid down by the EU, the fund will provide grants to support actions of a non-profit nature already co-financed by public or private sources.

Dans le cadre des priorités et des objectifs définis par l’Union européenne, le Fonds participe, sous forme de subventions, au financement des projets à but non lucratif déjà soutenus par des actions publiques ou privées.


In line with the priorities and objectives laid down by the EU, the fund will provide grants to support actions of a non-profit nature already co-financed by public or private sources.

Dans le cadre des priorités et des objectifs définis par l’UE, le Fonds participe, sous forme de subventions, au financement des projets à but non lucratif soutenus par des actions publiques ou privées.


In line with the priorities and objectives laid down by the EU, the ERF will provide grants to support actions of a non-profit nature already co-financed by public or private sources.

Dans le cadre des priorités et des objectifs définis par l’UE, le FER participe, sous forme de subventions, au financement des projets à but non lucratif déjà soutenus par des actions publiques ou privées.


In line with the priorities and objectives laid down by the EU, the EIF provides grants to support actions of a non-profit nature already co-financed by public or private sources.

Dans le cadre des priorités et des objectifs définis par l’UE, le Fonds participe, sous forme de subventions, au financement des projets à but non lucratif déjà soutenus par des actions publiques ou privées.


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