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EPR
Electronic Patient Record system
Health records
Manage health care user's data
Manage health care users' data
Manage healthcare users' data
Manage patients' records and data
Manager of patient records
Medical records
Medical records manager
Patient record data base
Patient record type
Patient records
Patient records manager
Record information on treated patient
Record progress of therapy session
Record treated patient's information
Record treated patients' information
Senior medical records officer

Traduction de «Manager patient records » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
manager of patient records | patient records manager | medical records manager | senior medical records officer

responsable du service des dossiers médicaux


manage health care users' data | manage patients' records and data | manage health care user's data | manage healthcare users' data

gérer les données des usagers


record information on treated patient | record treated patients' information | record progress of therapy session | record treated patient's information

enregistrer les informations d’un patient traité


health records | medical records | patient records

dossier médical




Electronic Patient Record system | EPR [Abbr.]

dosier informatisé du patient | dossier électronique du patient


patient record data base

base de données concernant les patients


have put strategies in place to ensure that care is patient-centred, that patients' rights (such as the right to informed consent; the right to information concerning their own health; the right to access to their medical records; the right to privacy; the right to complain and the right to obtain compensation, the right to be empowered and to participate (for example, through customer relations management strategies, patient e ...[+++]

avoir mis en place des stratégies propres à garantir la fourniture de soins axés sur le patient et le respect des droits de celui-ci (tel que le droit de donner son consentement éclairé, le droit d'obtenir des informations sur son état de santé, le droit d'avoir accès à son dossier médical, le droit à la protection de sa vie privée, le droit de porter plainte et le droit à réparation, le droit à la responsabilisation et à la participation — par exemple par des politiques de gestion des relations avec la clientèle, d'éducation du patient et de participation active des patients et des familles à tous les niveaux de l'établissement de soins ...[+++]


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